Bir pansiyonda ya da hostelde kalma fikrini kabullendiyseniz
bir çok konfordan uzak olmayı da kabullenmişsinizdir. Bütün dünyada yeni bir hotel-pansiyon birleşimi olan
Poshteller ortaya çıkmaya başladı.
Lüks ve pansiyon kavramlarının birlikte
kullanıldığı yeni bir trend ile karşı karşıyayız.
Özellikle büyük otelcilik gruplarının bu işe atması ile
birlikte önümüzdeki yıllarda çokça adını duyacağımınız bir konaklama şekli
olacaktır.
Günümüzde dijital çılgınlığın alıp başını gittiğini günler
yaşıyoruz. “Birlikte yaşama – paylaşma”
Teknolojinin insanı bireyselleştirmesinden kaynaklanan
olumsuzlukları giderme eğitimi olarak
karşımıza çıkıyor.
Ev gibi dizayn edilmiş ortak yaşam alanları, ortak uyku
alanları barındıran bu mikro tesisler isterseniz size özel çözümlerde
üretebiliyorlar.
Bir poshtel, küçük, bağımsız olarak işletilen bir otelle
kıyaslanabilir iken, ikisini birbirinden ayıran şey, poshtellerin ortak odalar,
daha düşük fiyatları ve daha fazla eklenti sunduğu gerçeğidir.
GENERATOR ,
(generatorhostels.com)
/destinations/parisBarselona, Berlin, Kopenhag, Dublin, Hamburg, Londra, Paris,
Roma ve Venedik'te hostel konumlarıyla Avrupa'nın en popüler poshtel
markalarından biridir. Marka, önümüzdeki yıllarda popüler turistik mekanlarda yer
açmayı planlıyor.
Accor Hotels büyük ölçüde ortak yaşamdan
ve pansiyonlardan esinlenen yeni bir marka olan Jo & Joe'yi açıkladı. Aralık ayında Hilton Worldwide yakın gelecekte bir "kentsel
Microtel" marka konsepti başlatmayı düşünüyor olduğunu açıkladı.
x
“Joe&Joe” adlı yeni markayı “Gelenekleri yıkan,
eski alışkanlıkları unutturan – şaşırtıcı, otantik, beklenmedik. Accor Hotels
için taze bir rüzgar” olarak tanımlayan Accor Hotels Başkan ve CEO’su Sébastien
Bazin’in markanın arkasında durduğu belirtiliyor.
Yeni markayı en kısa sürede hayata geçireceği
belirilen Accor’un 2020’ye dek dünya genelinde 50 “Joe&Joe” oteli açmayı
planladığı bildirildi. Grubun yeni oteller için ilk etapta hedef kitlenin yoğun
olarak bulunduğu Paris, Bordeaux, Varşova, Budapeşte, Rio de Janeiro ve Sao
Paulo gibi kentlere odaklandığı belirtiliyor.
Düşük fiyat ve evdeki hissettiren ortamlar sunan poshtels
kavramının başarılı olmasının yegane nedenlerinden birisi sadece konaklama
satmamasıdır. Bir yaşam tarzı ve bunu destekleyecek yan ürünleri
barındırmasıdır. Bu bazen küçük bir eşya bazen bir kilit bazen de şarj
cihazıdır.
Yani aynı evdeki gibi…
Yorumlar
Yorum Gönder