Poshtels de nedir ki? Evdeki gibi hisset…

Bir pansiyonda ya da hostelde kalma fikrini kabullendiyseniz bir çok konfordan uzak olmayı da kabullenmişsinizdir. Bütün dünyada yeni bir hotel-pansiyon birleşimi olan Poshteller ortaya çıkmaya başladı. 

Lüks ve pansiyon kavramlarının birlikte kullanıldığı yeni bir trend ile karşı karşıyayız.
Özellikle büyük otelcilik gruplarının bu işe atması ile birlikte önümüzdeki yıllarda çokça adını duyacağımınız bir konaklama şekli olacaktır.

Günümüzde dijital çılgınlığın alıp başını gittiğini günler yaşıyoruz. “Birlikte yaşama – paylaşma”
Teknolojinin insanı bireyselleştirmesinden kaynaklanan olumsuzlukları  giderme eğitimi olarak karşımıza çıkıyor. 

Ev gibi dizayn edilmiş ortak yaşam alanları, ortak uyku alanları barındıran bu mikro tesisler isterseniz size özel çözümlerde üretebiliyorlar.

Bir poshtel, küçük, bağımsız olarak işletilen bir otelle kıyaslanabilir iken, ikisini birbirinden ayıran şey, poshtellerin ortak odalar, daha düşük fiyatları ve daha fazla eklenti sunduğu gerçeğidir.



GENERATOR , (generatorhostels.com) /destinations/parisBarselona, ​​Berlin, Kopenhag, Dublin, Hamburg, Londra, Paris, Roma ve Venedik'te hostel konumlarıyla Avrupa'nın en popüler poshtel markalarından biridir. Marka, önümüzdeki yıllarda popüler turistik mekanlarda yer açmayı planlıyor.

Accor Hotels büyük ölçüde ortak yaşamdan ve pansiyonlardan esinlenen yeni bir marka olan Jo & Joe'yi açıkladı. Aralık ayında Hilton Worldwide yakın gelecekte bir "kentsel Microtel" marka konsepti başlatmayı düşünüyor olduğunu açıkladı.


Resim yazısı ekle
x


“Joe&Joe” adlı yeni markayı “Gelenekleri yıkan, eski alışkanlıkları unutturan – şaşırtıcı, otantik, beklenmedik. Accor Hotels için taze bir rüzgar” olarak tanımlayan Accor Hotels Başkan ve CEO’su Sébastien Bazin’in markanın arkasında durduğu belirtiliyor.

Yeni markayı en kısa sürede hayata geçireceği belirilen Accor’un 2020’ye dek dünya genelinde 50 “Joe&Joe” oteli açmayı planladığı bildirildi. Grubun yeni oteller için ilk etapta hedef kitlenin yoğun olarak bulunduğu Paris, Bordeaux, Varşova, Budapeşte, Rio de Janeiro ve Sao Paulo gibi kentlere odaklandığı belirtiliyor. 



  
Düşük fiyat ve evdeki hissettiren ortamlar sunan poshtels kavramının başarılı olmasının yegane nedenlerinden birisi sadece konaklama satmamasıdır. Bir yaşam tarzı ve bunu destekleyecek yan ürünleri barındırmasıdır. Bu bazen küçük bir eşya bazen bir kilit bazen de şarj cihazıdır.

Yani aynı evdeki gibi…

Yorumlar